.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مراسم افتتاح دفتر شورای ائتلاف وحدت ملی مازندران مطرح شد
رامین مهمان‌پرست برای انتخابات ریاست جمهوری رسماً اعلام کاندیداتوری کرد + تصاویر
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی ائتلاف جبهه مردمی در سخنانی به تشریح برنامه های این تشکل سیاسی پرداخت و گفت : برای تمام مسائل و مشکلات کشور برنامه و راهکار داریم و نمی گذاریم وضعیت معیشت مردم به این صورت پیش برود .

شمال نیوز : آئین افتتاحیه دفتر استانی شورای ائتلاف وحدت ملی عصر سه شنبه با حضور رامین مهمانپرست ، رئیس شورای مرکزی این تشکل سیاسی در ساری برگزار شد .

 

به گزارش شمال نیوز،در این مراسم که  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد ، اعضای این ائتلاف در شهرهای سراسر استان ، بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس ، اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم حضور داشتند .

 

http://www.shomalnews.com/photo/161717359436382117.jpg

 

رئیس شورای مرکزی ائتلاف جبهه مردمی در سخنانی به تشریح برنامه های این تشکل سیاسی پرداخت و گفت : برای تمام مسائل و مشکلات کشور برنامه و راهکار داریم و نمی گذاریم وضعیت معیشت مردم به این صورت پیش برود .

 

رامین مهمانپرست مردم مازندران را ستود و گفت : دلاوری و ایثار مردم مازندران ستودنی است و مازندرانی ها همیشه در همه صحنه ها در کشور پیشگام و پیشتاز بودند .

http://www.shomalnews.com/photo/161717376883687567.jpg


وی با تجلیل از شهدای گرانقدر استان مازندران افزود : نقش استان مازندران در دفاع مقدس بسیار برجسته بود و خیل عظیم شهدا ، جانبازان و ایثارگران عزیز این استان نشان می دهد که این مردم هر کجا که نیاز به دفاع از کشور باشد حتی از جان خود دریغ نمی کنند که این سند افتخاری برای مازندران بزرگ به شمار می رود .

 

در این مراسم ، همچنین بهروز اسکندرنیا رئیس شورای ائتلاف وحدت ملی مازندران به روند فعالیت این ائتلاف در استان اشاره کرد و گفت : شورای وحدت ملی مازندران در تمامی شهرستان های استان دفاتر خود را جانمایی کرده و بزودی افتتاح آن ها را آغاز می کند .

 

http://www.shomalnews.com/photo/161717376839554607.jpg

 

اسکندر نیا با مهم خواندن وحدت میان جریان های سیاسی معتقد به انقلاب و نظام گفت : بدون تردید عبور از گردنه های ناهموار پیش روی کشور تنها و تنها با حفظ وحدت و حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری امکان پذیر است .

 

رئیس شورای ائتلاف وحدت ملی مازندران افزود : خوشبختانه از روز شروع فعالیت این شورا در مازندران ، جمع زیادی از نخبگان ، اساتید دانشگاه ، فرهیختگان ، بانوان و اقشار مردم برای همکاری و همراهی با شورای ائتلاف وحدت ملی اعلام همکاری کردند .

 

در پایان این مراسم نشست خبری رامین مهمانپرست، رئیس شورای مرکزی ائتلاف وحدت ملی با اصحاب رسانه برگزار که مشروح آن منتشر خواهد شد .

 

http://www.shomalnews.com/photo/161717359480024219.jpg

 

در این نشست رامین مهمانپرست حضور خود به عنوان  نامزد انتخابات ریاست جمهوری امسال  را رسما تایید کرد.

وی  با اشاره به اینکه بنده در انتخابات ریاست جمهوری سال 92  نامزد شده‌ بودم و در سال 98 نیز نامزد بودم گفت با برنامه‌های اساسی در حوزه سیاست خارجی و داخلی به عنوان نامزد انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری می‌کنم .

 

http://www.shomalnews.com/photo/161717376826371085.jpg

 

گفتنی است ؛  پس از این مراسم دفاتر شورای ائتلاف وحدت ملی در مرکز استان مازندران بصورت رسمی افتتتاح شد .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.